In drie simpele stappen
In drie simpele stappen
1. Online check-in
Uw klant heeft de mogelijkheid zijn of haar auto voorafgaand aan de afspraak online in te checken. Hier kan de klant alvast akkoord geven voor afgesproken werkzaamheden. Ook kunnen er aanvullende opmerkingen toegevoegd worden en kunnen er additionele services aangeboden worden.
2. Diagnose overzicht
Nadat het meerwerk in kaart is gebracht kunt u een digitale offerte naar de klant versturen: het diagnose overzicht. Klanten kunnen op eigen smartphone, pc of tablet akkoord geven op additioneel gevonden werkzaamheden. De akkoord bevonden items ziet u in het dashboard van Claire.
3. Reparatie overzicht
Nadat alle werkzaamheden zijn uitgevoerd kunt u met 1 klik uw klant informeren dat zijn of haar auto gereed is. De klant ontvangt het reparatie overzicht incl. de gemaakte foto's/video's en heeft daardoor een duidelijk beeld bij de uitgevoerde werkzaamheden.
Wilt u meer weten over de klantcommunicatie module?
Of mogen wij de module voor u activeren?
Neem dan contact met ons op.