Met 1 klik uw klant informeren!

12.05.21 08:21 AM Comment(s) By Tim Hoogerwaard

  • Bespaart tijd en ergernis
  • Brengt duidelijkheid en klanttevredenheid
  • Corona proof en milieuvriendelijk

“Wanneer je niet op tijd bent, ben je soms te vroeg, maar vaak te laat” - Johan Cruijf


Jullie herkennen het vast allemaal, 15.45 uur, de telefoon begint weer roodgloeiend te staan op de werkplaatsreceptie. De meeste telefoontjes van klanten die in de ochtend hun auto hebben gebracht en in principe rond 17 uur weer de auto zouden ophalen. Iedere dag zijn er aan aantal van deze klanten die toch gaan bellen of de auto al gereed is. 


- Vaak is de auto al klaar en zijn we dus te laat geweest met het concreet informeren van de klant. - 


Backoffice of callcenter neemt telefoon aan en probeert de receptie te bereiken. Die zitten net in de afronding van een factuur, hebben al een klant aan de balie of ze zitten in een telefoon gesprek. Wanneer de klant er uiteindelijk door komt dan moeten we wat.


Dienstbaar als we zijn, gaan we uiteraard even kijken. Is het onderdeel al binnen? Monteur al klaar? Auto al gewassen? Factuur al gemaakt? Auto al gereed?




Stel dat we deze tijdverslinder kunnen elimineren uit de dagelijkse emmer met ergernissen? Zou dat rust, overzicht en klanttevredenheid kunnen opleveren?


Stel dat we dit met 1 druk op de knop kunnen voorkomen en daarmee tevens de klant geheel transparant voorzien van alles wat er is geconstateerd en uitgevoerd en waar de aandachtsgebieden voor de volgende keer liggen. Voegt dat dan waarde toe? Besparen we tijd? 


Wilt u meer informatie? Ook dat kan met 1 klik!

Tim Hoogerwaard

Share -