Blogs

Grootschalige kwetsbaarheid Log4j applicaties 

Afgelopen vrijdag maakte het Nationaal Cyber Security Centrum (NCSC) bekend dat er een ernstige kwetsbaarheid is gevonden in de open-source tool Apache Log4j 2. Deze tool maakt het mogelijk voor ongeauthenticeerden om op afstand willekeurige code te injecteren en uit te voeren met de rechten van de ...

10.01.22 08:43 AM - Comment(s)
Keylocker bij Emil Frey

Eind 2021 is de eerste Express check-in zuil in gebruik genomen door Emil Frey op de locatie van Terwolde B.V. Renault in Assen.

 

Met de huidige digitalisering van vele processen in de automotive industrie kan digitalisering in het aftersales proces niet achter blijven. In samenwerking met Emil...

10.01.22 08:43 AM - Comment(s)
Een papierarme werkplaats: efficienter en sneller

Bij duurzaamheid en milieubewustzijn denken we al gauw aan zonnepanelen, het verminderen van het gebruik van plastic en het gebruiken van groene stroom. Maar waar nog weinig bedrijven bij stil staan is dat papierarm of zelfs papierloos werken een grote impact maakt op het milieu. De papierindus...

09.12.21 11:35 AM - Comment(s)
Haal jij het meeste uit je bandenwisselweken? 

De band is een cruciaal product, niet alleen voor de veiligheid van de auto en de bestuurder, maar ook als het om after sales gaat. Het is een product wat veel klantcontact genereert maar ook een belangrijke omzetgenerator binnen het bedrijf, zeker tijdens de bandenwisselweken.

 

De bandenwisselw...

02.11.21 11:16 AM - Comment(s)
VIDEO: Succesverhaal Van Mossel

Bij Van Mossel Kia werken ze inmiddels al 4.5 jaar samen met Claire Automotive Support om het aftersales proces van begin tot eind te digitaliseren. 


 In deze video nemen 3 medewerkers van Van Mossel Kia u mee in hun dagelijkse werkzaamheden en hoe Claire hen helpt door middel van het verho...

28.09.21 09:33 AM - Comment(s)
VIDEO: Succesverhaal Welling Autobedrijven
Medewerkers van Welling Autobedrijven vertellen in deze video hoe Claire terugkomt in hun dagelijkse werkzaamheden en wat de toegevoegde waarde voor de klant is.
28.06.21 01:31 PM - Comment(s)
Hoezo Aftersales? PRE-Sales!

Naar aanleiding van de vele vragen en opmerkingen over mijn vorige blog wil ik het begrip LEADS voor aftersales graag verder met jullie uitdiepen!


In sales kennen we hem natuurlijk allemaal DE SALESFUNNEL

 

Deze start meestal met een showroombezoek of een online aanvraag voor een proefrit. Aa...

22.06.21 12:35 PM - Comment(s)
Bent u opzoek naar HOT LEADS? U heeft ze al!
We zijn het ons niet bewust, maar de allerbeste en grootste "Leadgenerator" is jullie eigen werkplaats. Stop het schieten met hagel, hou op met geld verbranden: gebruik wat je heb!
17.06.21 01:03 PM - Comment(s)
Met 1 klik uw klant informeren!
Ondanks we met de klant hebben afgesproken dat zijn auto om 17 uur opgehaald kan worden, zijn er iedere dag een aantal klanten die toch gaan bellen of de auto al gereed is. Stel dat we dit met 1 druk op de knop kunnen voorkomen?
12.05.21 08:21 AM - Comment(s)
5 redenen om te starten met digitale werkorders

Sinds een jaar of tien zijn de meeste verkooporders digitaal, maar in de werkplaatsafdeling is die stap nog niet gemaakt. Waarom vullen we werkorders nog in met pen en papier? Hier zijn 5 redenen om met digitale werkorders te starten:

  1. Geen doktershandschriften meer. Het is niet altijd even makke...
02.04.21 11:00 AM - Comment(s)